lørdag den 28. juli 2012

Sol, sommer og afslapning = HERLIGT

Hvilken FANTASTISK sommeruge vi har haft. Jeg ELSKER, når vejret viser sig fra sin bedste solrige og varme side. Og så lige i den uge, hvor jeg var på ferie nær stranden. Hvor heldig har man lov at være??? Vejret var så godt, at jeg næsten helt "glemte" mine kreative projekter :)
 Nu er ferien så slut og regnen atter tilbage. Perfekt vejr til strikketøj og indendørs hygge :) Jeg vil i den forbindelse lige lave en lille reklame for en skøn lille garnbutik Garn Oasen, i Nygade i silkeborg.



Og så udstiller de endda vores strikkede stol i vinduet. (et studieprojekt som jeg har omtalt tidligere) "Tekstil i det offentlige rum". Helt klart et besøg værd :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...