torsdag den 24. januar 2013

Man skal nyde...

... før man kan yde (OPTIMALT) Sådan har jeg det i hvert fald. Jeg er i øjeblikket i fuld gang med mit fordybelsesprojekt, der skal også være tid til andre ting. Derfor stod halvdelen af dagen i dag på shopping og cafe-besøg.

 
 
Det blev bl.a. til lidt indkøb af papir og tape. Nu venter mine æsker bare på at blive beklædt. De vil blive lagt i shoppen efterhånden som de bliver færdige.
 
Det er efterhånden noget tid siden, jeg sidst har nævnt mit bogprojekt - men det er altså ikke glemt. Vi arbejder stadig på sagen Mette og jeg. Flere idéer til bogen er under opsejling, og i kan få et lille kig her... I må vente i spænding og med tålmodighed på resten:-)
 
Bogprojekt
 
 
 
 
 


 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...