søndag den 10. marts 2013

Klar til forårsmarked i Pakhuset...

Så er jeg så smår ved at være klar til forårsmarked, som foregår her. Æskerne er lavet færdige, konvolutterne er næsten færdigmonteret og klar til salg. Nu mangler visitkort og prisskilte at blive printet (jeg skal lige endeligt beslutte mig for priser... uhh det er svært ;-)). Planen for opstillingen skal udtænkes, og så er jeg vist ved at være der.

I skal være mere end velkomne til at komme forbi :-)
Det er fredag den 22. marts kl 12-17
lørdag den 23. og søndag den 24. marts kl 10-16

Glæder mig til at se jer!


 

 
 
 
 
 

1 kommentar:

  1. Hvorfor får du ikke lavet rigtig visitkort ved vista print eller lignende? Du er jo ved at være temmelig prof :-) Men det kunne da godt være at man skulle kigge forbi en af dagene... Hvor ligger det henne?

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...