søndag den 31. marts 2013

Mit navn det står med prikker...

pas på det ikke stikker. Ja jeg er så en af dem der stadig (selvom jeg er blevet voksen) sender gækkebreve i håb om at modtage en masse påskeæg retur :o) Jeg skriver med venstre hånd og smider brevene i postkasser langt fra min bopæl. Jeg gør ALT (næsten da) for at sløre mine spor, men trods det bliver jeg næsten altid gættet. Hvorfor mon? Fordi jeg er den eneste, der stadig sender gækkebreve?
 


Derfor har jeg nu været ved at pakke små æg.
Men hvornår er det egentlig sidste frist for at gætte? Hvornår kan jeg ringe op og sige: Hey, du skylder mig et påskeæg - og gerne et af de HELT store :-)?


Er der nogle af jer, der har styr på påsketraditionerne?

2 kommentarer:

  1. Du er ikke den eneste, jeg sender også gækkebreve og blive næsten altid gættet. Reglerne har jeg ikke helt styr på, men vi plejer at sige at hvis folk ikke har gættet det efter påske, skal jeg have et æg.

    SvarSlet
  2. Jeg vil mene at hvis de ikke har gættet det imorgen skylder de...

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...