søndag den 3. marts 2013

Vinderen er....

Deltagelsen i min give away er hermed slut og vinderen - eller skulle jeg måske sige vinderNE - er nu fundet. :-) Jeg er i gavehumør, så jeg har besluttet at trække lod om hele to æsker.
Det er SÅ dejligt at se, at I alle har haft lyst til at deltage - det er jeg super glad for :-)

Og til alle jer nye faste læsere... RIGTIG HJERTELIG VELKOMMEN "ombord" :-)

Vinderne er:
 - Pink æske: Mannering
 - Grønlig æske: Binemor

Stort tillykke!!! Hvis i vil sende mig en mail til louise.lerche@hotmail.com med jeres addresse, skal jeg sørge for at postbuddet kommer forbi inden længe. :-)

Há en dejlig SOLRIG søndag derude...


2 kommentarer:

  1. Iiiih hvor fantastisk at åbne computeren mandag og opdage at jeg har vundet! Mail er sendt. Jeg glæder mig til at få min gave med posten - og ikke mindst til at følge med på din blog fremover :D

    SvarSlet
  2. WOOP WOOP WOOP nøj jeg er glad. Sender fluks mail :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...