lørdag den 13. april 2013

Der er over et halvt år, til jeg har fødselsdag...

....alligevel er jeg blevet "begavet" her i weekenden... :o) SÅ SKØNT.
Min søster har afsluttet til højskoleophold, og er kommet hjem og har vævet en skøn farvestrålende plet og syet en lækker sort lædertaske til mig.
 
 
 


Jeg vævede selv en lilla plaid, da jeg var på højskole, men er egentlig blevet lidt træt af farven. Hvad hvis nu man en dag ikke er i humør til lilla?? Den her ternet plaid passer til alt slags humør. Er du til grøn, pink eller lilla? :-)

2 kommentarer:

  1. Wauw det er nogle lækre og flotte ting din søster har lavet!

    SvarSlet
  2. Hei på deg!!
    Så flotte ting du fikk fra din søster!! Så heldig!!!
    Ha en fin dag!
    Siri

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...