torsdag den 16. maj 2013

Alle mine indkøb...

Jeg er på det seneste "kommet til" at bruge lidt penge :-) I min søgen rundt på forskellige blogs faldt jeg over forskellige ting, jeg bare MÅTTE eje. Kender i det? Og jeg synes, de fortjener lidt reklame - måske i bliver fristet også...

Først var det et skønt tæppe fra mallemus. Unikke håndlavede tæpper i dejlige farvesammensætninger. Ikke to tæpper er ens.


Dernæst to knappe-knager fra hallingstad.


Og sidst men ikke mindst farvestrålende/mønstrede labels fra no21. Perfekte til alle de breve/pakker jeg elsker at sende afsted til nær og fjern.

 
Ha en dejlig pinse :o)

4 kommentarer:

  1. Det forstår man jo udmærket :) Det er virkelig et dejligt tæppe.. Nu ikke friste..

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det kan lynhurtigt gå hen og blive dyrt :-)

      Slet
  2. Dejligt du er glad for dine labels ; )

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...