lørdag den 4. maj 2013

Min blog fylder 2 år...

...ganske vist først den 5. juli, men det skal da fejres :-) Og det skal da fejres med en give away til en af JER.
Og hvad er bedre end en give away med fødselsdagstema? I har nu muligheden for at vinde: En af mine søde broderede fødselsdagskuverter, et flag-stempel og en æske chokolade/lakrids-kugler. Den perfekte fødselsdagsgave til en, DU holder af.


Reglerne er simple:

1 lod for en kommentar
2 lodder for en kommentar + fast læser (enten via bloglovin eller Google friend connect)
3 lodder for en kommentar + fast læser + link med min give away på egen blog. (lån gerne billedet ovenfor)

(skriv gerne hvor mange lodder du deltager med :-))

Har du lyst til at være med? :-) Det håber jeg. Vinderen trækker jeg den 5 Juli 2013

48 kommentarer:

  1. Hvor ser det godt ud. Jeg deltager med 3 lodder.

    SvarSlet
  2. Lækkert og tillykke. Jeg er med på 2 lodder

    SvarSlet
  3. Det er da en ualmindelig lækker give away:)

    Jeg er selvfølgelig med, med 3 lodder (linker lige imorgen når jeg er tilbage ved den stationære;)

    SvarSlet
  4. Jeg vil gerne deltage med 1 lod.
    tagelaursenpiaeriksen@gmail.com

    SvarSlet
  5. Hehe, god ide :) 2 lodder tak :)

    SvarSlet
  6. Stort tillykke. 2 år - det er en sej alder at nå for en blog!
    2 lodder til mig
    Trinsling@gmail.com

    SvarSlet
  7. 1 lod tak;)
    Og tillykke med 2 års dagen

    SvarSlet
  8. to lodder :-)

    jansegj10@gmail.com

    SvarSlet
  9. Deltagr gerne med to lodder!

    SvarSlet
  10. Selvfølgelig .. 2 lodder til mig tak ;0)

    SvarSlet
  11. 2 lodder til mig. Følger via google :)

    SvarSlet
  12. 2 lodder til mig og jeg ved lige nøjagtig hvem, jeg skal give den lækre gave. Den skal min skønne bror have - bare fordi :-D

    Følger via bloglovin'

    SvarSlet
  13. Jeg deltager med 2 lodder, og stort tillykke med 2 års fødselsdagen :)

    Pia
    piarotbl@yahoo.dk

    SvarSlet
  14. Jeg vil gerne deltage med 2 lodder. :)

    SvarSlet
  15. Ih de chokolade lakridser lyder sørme lækre ;-)
    Og kortet er et af dem man aldrig kan få sig selv til at give væk! Jeg vil rigtig gerne være med på et lod og krydser fingre
    Hilsen Frk. Hansen
    www.frkhansen.dk -Nu med give away på bloggen :-)

    SvarSlet
  16. Deltager :-) selinedam@hotmail.com

    SvarSlet
  17. Jeg følger via GFC og deltager med lodder:)

    SvarSlet
  18. Stort tillykke :)

    Jeg er med på 2 lodder

    Mvh Eva

    eva_vejlstrup@hotmail.com

    SvarSlet
  19. Tillykke!
    2 lodder til mig. følger på bloglovin :)

    Sarahno91@hotmail.com

    Kig gerne forbi min give away
    http://dozyprincess.blogspot.dk/2013/05/give-away-2-aussie-tangle-teezer.html

    SvarSlet
  20. 3 lodder til mig : )
    Dine labels er sendt, men postkassen var tømt for i dag, så du har dem nok på torsdag!
    : )

    SvarSlet
  21. Nams! Sikke en dejlig giveaway, fedt du lige prejede mig! Jeg hapser fluks tre lodder.

    Det ser ud til at blive en rigtig fin header, du får lavet. Spændende!

    KH
    tina

    SvarSlet
  22. Jeg vil også gerne være med! Følger dig gennem bloglovin.
    Kig forbi min gavekort giveaway hvis du har lyst : )
    Hilsen Anna

    SvarSlet
  23. ser godt ud :-)
    deltager meget gerne
    lki@lmwindpower.com

    SvarSlet
  24. Jeg er med på 3 lodder :-)
    Lækker gave og tillykke med din 2 års fødselsdag :-)
    Kh. Jette

    SvarSlet
  25. i'm in på 2 lodder

    Kirsti
    Kirsti_mt@hotmail.dk

    del endelig i fb gruppen danske giveaways

    SvarSlet
  26. Deltager gerne med to lodder!hilsner fra mamalotten@gmail.com

    SvarSlet
  27. To lodder til mig!
    http://christinachili.blogspot.dk

    SvarSlet
  28. Hapser 2 lodder her - med et MEGET stor tillykke med de 2 år;)

    SvarSlet
  29. woooooooow! amazing!
    please enter my name....
    I post in my sidebar!
    http://lapappilon.blogspot.com/
    3 lodder
    lapappilon@gmail.com

    Hugs

    Eva from Serbia

    SvarSlet
  30. Tillykke med de to år :-) Jeg deltager med 3 lodder :-)

    SvarSlet
  31. Tillykke med blog-fødselsdagen om en måned! :-)
    Jeg vil da gerne prøve lykken med 1 lille lod.

    SvarSlet
  32. Tillykke med de to år, Jeg vil gerne deltage Tak :)

    SvarSlet
  33. Hej. Kom lige tilfældigt forbi din blog - den er fin :). Jeg vil gerne være med med 3 lodder.
    Hilsen Iben

    SvarSlet
  34. Ummmm...slik! Deltager med 1 lod :)

    SvarSlet
  35. Det ser lækkert ud - jeg smider 1 lod :)

    SvarSlet
  36. Deltager med 2 lodder :-)

    JulieM93@hotmail.com

    SvarSlet
  37. Er med på 2 lodder:-).

    Laerke@h-parkvej.dk

    SvarSlet
  38. Jeg deltager med et lod.

    mirkaoverup@gmail.com

    SvarSlet
  39. Jeg nupper da lige et enkelt lod, og vil glæde mig over, at kunne give min veninde den lækre gave til hendes fødselsdag, hvis jeg er heldig at vinde.

    SvarSlet
  40. Tillykke med bloggens fødselsdag.

    Jeg fandt lige din blog, og har meldt mig som fast læser.

    Jeg snupper 2 lodder :=)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...